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I miglioramenti grafici di Halo Reach

Console tribe news - I miglioramenti grafici di Halo Reach

di: Antonio "Difio" Di Finizio

Un utente fan di Halo, nel forum ufficiale di Bungie, ha pubblicato una serie di screenshot che mostrano i miglioramenti grafici che si avranno su Halo Reach rispetto ai capitoli precedenti della saga. A seguito di ogni screenshot ha anche fatto una piccola analisi dei progressi ottenuti. Noi vi riportiamo tutto di seguito alla news.

Again, an improved particle count allows for the Reach Shield effect to look more impressive, with much more going on, and more defined lines of energy.

The pre-Beta Assault Rifle has better textures, improved bumps, better anti-aliasing and a more contrasted colour scheme, particularly in its display, than both the Reach pre-Alpha and Halo 3.

Again, note smoother edges and higher polygon count, as well as lighting improvements and better textures mean that the pre-Alpha Spartan looks sexier.

Improved particle count is clearly present in the Reach explosion, as you can see by the larger amounts of debris being kicked up.

Not only does the model again look significantly better, the smoothness is also clearly apparent here as well, and the first person hand model is clearly improved too.