I livelli beta di LBP non funzioneranno nel gioco completo

Console tribe news - I livelli beta di LBP non funzioneranno nel gioco completo

Che Little Big Planet sia uno dei titoli più attesi su Playstation 3 ormai non è certo più un mistero, e alcuni fortunati utenti hanno avuto il privilegio di gustarne una anteprima accedendo alla beta del gioco. Questi giocatori hanno iniziato a cimentarsi nella creazione di diversi livelli, che ormai risultano essere già più di mille stando a quanto divulgato da Leo Cubbin, uno dei producer del titolo di Media Molecule, in un’intervista rilasciata a LittleBigMadness.
Nulla di spiacevole in questo, se non fosse che tutti questi livelli non funzioneranno con il gioco completo. Sicuramente un dispiacere per chi ha dedicato cura e passione nella creazione dei livelli del gioco e avrebbe voluto vederli nella versione definitiva, ma non tutto è perduto: Cubbin infatti ha anche reso noto nell’intervista che potrebbe essere deciso di salvare quelli che saranno ritenuti i livelli di migliore fattura, ribadendo però che non sarà possibile dare spazio a tutte le creazioni frutto della fantasia dei beta testers.


LittleBigPlanet è un videogioco che appartiene alla serie del genere sviluppato da , e pubblicato da per , , .

La data di uscita di LittleBigPlanet è il 5 novembre 2008 per Playstation 3, il 20 novembre 2009 per Playstation Portable, il 19 settembre 2012 per Playstation Vita.

21 Commenti a “I livelli beta di LBP non funzioneranno nel gioco completo”

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  1. stopardi on

    i livelli creati con la beta si potranno utilizzare nella versione finale

    Little Big Planet Beta Levels Will Carry Over to Full Game

    Alex Evans confirms all the work testers have put in building cool stuff will not go to waste.

    By Garnett Lee, 10/09/2008

    On the main floor at the Tokyo Game Show today Media Molecule co-founder Alex Evans let slip that all the Little Big Planet user-created levels we've been seeing from the beta are in fact going to be making the transition into the full final game. This is great news for the enthusiastic designers who've poured hours into crafting an already amazing array of content ranging from digital clocks to pinball machines. It also means that in addition to the pre-made levels shipping with the game, there will be a ready-made collection of user content for everyone to jump into and get a dramatic first look at some of the potential for what can be done in the game.

    If this gets you half as excited as it does us take a quick moment to hit the official LittleBIGPlanet blog and let them know. They've been running a little poll there on the subject of whether or not to bring the levels over and Evans told me that they'd continue to watch to results to gauge your reaction to the news.

    And for everyone who got in, now you've got a whole lot of added incentive to create something special during these last few days of the beta. There've already been plenty of impressive efforts. It's going to be great to see how everyone reacts when they get a chance to play them on release day. LittleBIGPlanet ships Tuesday, 10/21. Until then, if you want to check out some of the levels that have been created head over to Gamevideos.com.

    1UP is in Japan all week giving you the best coverage of one of the biggest gaming conventions in the world — the Tokyo Game Show. Be sure to check out our TGS hub page for all the latest news, previews, videos, and everything else from across the ocean.

    http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3170477

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